Followers

maandag 7 februari 2011

Special edition --> dutch readers only

I apologize to all my foreign readers, but todays post will be entirely for my dutch readers. Tomorrow I will be back with a post completely written in english.

Goedemorgen allemaal!

Zoals aangegeven zal deze post geheel voor mijn nederlandse lezeressen zijn.
Toen ik door mijn hele voorraad heen ging, besefte ik dat er veel weg mag. Uiteraard heb ik gedacht aan een blogsale of iets dergelijks, maar omdat het om nogal veel lakjes gaat, wordt dat op dit moment helemaal niks. Ik ben namelijk ontzettend druk met 2 verschillende cursussen, daarbij begin ik deze week met het assisteren van de wedstrijdgroep ritmische gymnastiek. Daarnaast moet ik gewoon 4 dagen per week werken, mijn dochter opvoeden en mijn huishouden bij houden en probeer ik nog wat tijd voor familie en vriendinnen te vinden. Anyway, dit betekent dus dat ik geen tijd heb om alle lakjes die ik "over" heb apart te gaan versturen.

Ik heb dus wat anders bedacht, namelijk een veiling. Ik stel een pakket samen van 40 lakjes in allerlei verschillende kleuren, finishes en merken. Wat er precies in zit, ga ik niet verklappen, dat wordt echt een complete verrassing, maar je kunt onder andere rekenen op een aantal China Glaze, OPI, Nubar, Zoya, LA Girl en daarnaast nog de nodige drugstore merken uit onder andere Amerika en nog wat andere bekende merken. De lakjes zijn allemaal maximaal 2x gebruikt, maar het overgrote deel slechts 1x en ook nog een aantal gloednieuw. Verder zal ik 10 gloednieuwe nagelwielen in de doos doen en een paar imageplates.

De regels zijn simpel.
1. Laat je naam en emailadres hieronder in de comment box achter.
2. Zet er ook je bod bij en zorg dat het altijd minimaal 1 euro hoger is dan het bod van de vorige bieder. Bieden kan vanaf 30 euro (exclusief verzendkosten a 6,75 euro of 8,05 euro aangetekend).
3. De hoogste bieder wint!

De veiling blijft open tot aan zondag avond 22 uur.
Bedenk wel of je echt mee wilt doen en of je echt over het bedrag van je voorganger wilt bieden. En je uiteindelijk bod dus ook wilt betalen.

Waarom is deze veiling niet internationaal open?
Simpel, dat wordt te duur. De verzendkosten zijn sowieso voor de koper, maar aangezien dit pakket tegen de 5 kilo zal wegen, zal dit waarschijnlijk 34,30 euro kosten voor internationale verzending. Daarbij wil ik het risico niet lopen dat zo´n groot pakket kwijt raakt. Dus vandaar dit voordeeltje voor mijn nederlandse lezeressen.

Nou dames, sla je slag! Ben erg benieuwd hoe hierop gereageerd gaat worden.

8 opmerkingen:

  1. Ik vind het en heel leuk en vooral goed idee, wat mij een beetje tegen houg op het moment...40 in 1x is beetje veel voor m`n collectie.

    Als je 4x 10stuks zou doen zou ik er eerder aan mee doen denk ik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat Martje zegt :) het risico op dupes wordt zo een beetje groot!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh en contactgegevens is waarschijnlijk handig.
    Ik kom via FOK, ik ben daar Nagelschaartje, dus dan kan je me een bericht sturen als ik "win" :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, Ik bied 33,25 !
    Dat maakt 40 euro in totaal :')

    Ben wel benieuwd wat je te bieden hebt, ik swap toch geregeld en vind het een tof idee! Hoewel ik snap dat er mensen niet meedoen, bang vanwege dupes.

    BeantwoordenVerwijderen