Followers

zaterdag 11 september 2010

Color Club Pucci-licious

Hi ladies!

The color I´m showing you is so gorgeous! I put it on last wednesday night and didn´t realise it would be to bright for work, so had to take it of when I noticed it on thursday morning at 4:30. So I only wore it for like 10 hours unfortunately.

It´s purple and it´s creme and it´s bright and it´s actually neon. NEON! I don´t even like neons, haha, but I love this.


Do you like neon colors? Or are they too bright for your taste?

Enjoy your saturday!

3 opmerkingen:

  1. woohoo die heb ik ook :D Maar neon? Dat vind ik wel mee vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, ik zie het helemaal voor me, jij 's ochtends in alle vroegte de boel eraf boenend :P Wel jammer natuurlijk!
    Tof kleurtje! Ik hou wel van neons, vooral in de zomer op m'n teennagels dan..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Mel
    Tja, hij komt uit een neon collectie en zou dus een neon moeten zijn. Hij droogt ook mat zoals alle neons. Ligt denk ik vooral aan mijn "geweldige" camera dat het niet te zien is. BTW, filmpje van vanmiddag staat al op youtube mocht je moeder die nog voor de site willen gebruiken.

    @ AmyGrace
    Haha, het was inderdaad best hilarisch, vooral door de haast die ik had. Ik neem absoluut niet ruim de tijd ´s morgens, juist heel krap, dus het was echt een haast klus, gelukkig ging het makkelijk eraf :P

    BeantwoordenVerwijderen